1 Temmuz 2012 Pazar

Arkadaşlarım geldi..! Büş, Sim, Gökhan... Yahuhuuu:)))

İstanbul'dan arklarım gelmiş, bende bir bayram havası! :))
Değmeyin keyfime işte şimdi! Heryer arkadaşla güzelmiş ya, gerisi yalan, hikaye... Arkadaş CAN'mış;)

Ben Amsterdam'dan döndükten 3 gün sonra yüksek lisanstan 3 arkadaşım geldiler. Büşra (kısaca Büş), Simay (kısaca Sim) ve Gökhan (sadece Gökhan:p). 27 Nisan-01 Mayıs arası 4 gün kaldılar ve uykumuz haricinde hep seferdeydik:) Çok yorulduk, hani benim Amsterdam turumdan sonra ayaklarımın altının soyulması ikiye katlandı. Ama çok iyi geldi, hem de çok...

Çok fazla yer gezdik, hiç durmadan kilometrelerce yürüdük. Başlangıç noktamıza gitmenin dışında neredeyse hiç metro kullanmadık. Kaç kilometre yaptık, gerçekten hiçbir fikrim yok ama şunu biliyorum ki takometre taksaydık yayları fırlayabilirdi. Başka bir seçeneğimiz de yoktu maalesef, az zamanda çok yer görmek istiyorduk çünkü, amaç buydu.

Gezdiğimiz yerler arasında bölüm olarak oluşturabildiğim yerleri paylaşıyorum şimdi ama gezdiğimiz sıralamaya göre değil bölümler. Karışık olarak paylaşıyorum. Ben gezerken çok eğlendim, umarım siz de bu küçük turdan keyif alırsınız.

Let's start;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder