1 Temmuz 2012 Pazar

Science Museum

Belki de en merak ettiğim müzelerden biriydi Science Museum. O kadar çok beklentilerimi yüksek tutmuşum ki, bu yüzden biraz beklediğimin altında kaldı. Normal bir beklentiyle gidilirse gerçekten muhteşem ve görülmesi gereken bir müze yine Science Museum.

Bu müze 1857 yılında kurulmuş ve 300.000'den fazla parçanın sergilendiği tahmin ediliyor. Müzeyi gezmenin en eğlenceli kısmı, sürekli olarak interaktif aktivitelerin düzenlenmesi, yani gezerken de eğlenmeniz.

Her ayın son Çarşambası, akşamları müze "Science Museum Lates" olarak sadece yetişkinlere açılıyor. Ben de yine bu tarihlere katılmak istedim. Gerçekten eğlenceli ve şaşırarak gezirten bir müze.

Girişte hemen Silence Disco ile başlıyoruz. Kulaklıkları veriyorlar size. 3 tane kanal var. İstediğiniz kanalı açıyorsunuz ve başlıyorsunuz dansetmeye. Herkes dans ediyor, çünkü ortam tam bir club havasında. Karanlık ve disco ball'lar var;) DJ'ler de o sırada canlı çalışıyor. (Bkz: İlk resim arkamdalar)







Bu da bahsettiğim interaktif aktivilerden bir tanesi: "Cockroach". Bunu kaçırdık biz maalesef...





Ford'un meşhur ilk siyah arabası

Bu aktiviteye de bayıldım. Bunun gibi birkaç tane daha küçük-büyük odalarda opera sanatçıları var. Siz de bulunduğunuz noktadan ekranla eşleşip bu opera sanatçılarını yönetmeye başlıyorsunuz. Yani sizin direktiflerinize göre müzik iniyor, çıkıyor, yavaşlıyor, hızlanıyor vs... Ben pek beceremedim ama birşeyini kaçırdım sanırım:P



Bu da bizim katıldığımız interaktif bir stand-up gösterisi. Adamlar gerçekten komikti. Ortalama 40 dk sürdü. Bu program yüzünden de en üst kattaki bölümleri maalesef kaçırdım. Yani en kısa zamanda yine gideceğim Science Museum'a...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder