26 Şubat 2012 Pazar

my Binta

işte benim okuldaki en iyi arkadaşım Binta. gerçekten 4ayak elifim ben. sınıfın en çalışkan ve en akıllı kızı. 5 yıldır londrada yaşadığı için sağolsun bana her konuda destek oluyor. bir de komik kız, beni gülmekten öldürüyor. o da her zaman güler, bu onun en doğal hali.

Binta bunu sana öğretmiştim: "seni seviyorum binta!! "


kimbilir binta yine ne dedi de gözlerim bile görünmüyor!
bu arada arkamda pencereden görünen cadde de oxford street oluyor. çok merkezi bir yerde belki okulum ama bu caddeyi sevmiyorum pek. bağdat caddesinden pek bir farkı yok. yani farkını yaşamak istiyorsan sağına soluna değil de -mağazadan geçilmiyor- yukarıya/binalara bakarak yürümen lazım.

bir hocamız var, david. bizi bintayla devamlı beraber gördüğü için siz kardeş misiniz, hep berabersiniz dedi geçen gün. ne kadar benziyoruz değil mi? :))



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder