18 Şubat 2012 Cumartesi

yağmurda küçük bir tur...

 London Bridge'deki hava muhalefeti sonrasında dedik ki atlayalım gidelim Chinatown'a, bari bi çin yemeği yiyelim. Metrodayız, elimdeki kahve bardağı da artık çöp tabi, ama çöp kutusu bulamayınca o da benimle geldi:)
 Bu da yediğim çin yemeği. Umarım yarar, löp löp yağ olur bana. Açık büfe, 6.90 pound. Gelen 2-3 tabak götürüyor. Ben 1de kaldım, bana hiçbirşey yaramaz böle ama bu tabakla da kim doymaz yani. Valla inanamadım ben ama Nazlı 6 tabak yiyen çöp gibi bir kıza rastlamış daha önce!
 Piccadilly Circus'ta hippiler meydanda barış için eylem yapıyorlardı. Ne polis ne bişey vardı etraflarında. Belki o güzel günleri biz de görürüz bir gün... bir gün diye umarak bakıp geçebildim sadece...
 Piccadilly'den ufak bi kare daha... Keşke o yağmurda çıplak ayaklarına babet giyen o özendiğim derileri kalın arkadaşlardan olsaydı da görseydiniz. Ben kalın kıyafetlerimle papaza döndüm de..
 Sightseeing otobüslerinden biri. Turistlere londra turu yapıyorlar. Hava güzel olunca yukarıdaki üstü açık kısımda oturuyorlar genelde.
 Oxford Street'te 5 hindu, hinduizmi yaymak için "hare krishna, rama krishna..." diye şarkılarını söylüyorlar. Arkalarından bir süre yürümek durumunda kaldık. Onların fotoğrafını çekenler bizi de hindu sanmış olabilirler, çünkü arkamızda da onlardan birisi vardı:)








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder