30 Haziran 2012 Cumartesi

British Museum (bsg)


Londra'da mutlaka görülmesi gereken müzelerin en başında herhalde British Museum geliyordur. Aynı zamanda dünyanın en eski müzelerinden biri. Bu müzede 1.8 milyon yılı kapsayan 6 milyon parça yer alıyor. Hal böyle olunca da müzenin tamamını gezmeniz tam bir gününüzü alabilir. Tüm dünyanın mirası burada. Öyle değerli bir müze burası bence.

Tamamını gezince gerçekten normal bir insanın beyni bulanabilir. Çok kolay içinde kaybolunabilecek bir müze. Bunun için ekstra bir çaba sarfetmenize gerek yok, girişte map almazsanız zaten kayıp olarak oradan oraya geziyorsunuz. Ben arkadaşlarımdan ayrı geziyordum en başta, baktım gittikçe gidiyorum, bir map aldım ve aradım onları. Buna rağmen onları bulmam sanırım yarım saatimi aldı. O yüzden yanınızdakilerden de asla ayrılmayın, tavsiyem... Biz sadece belli kısımlarını gezdik, baktık tamamını gezerken Londra'yı gezemeyeceğiz, biz de yarım bıraktık çıktık. Ben daha sonra devam edeceğim.

Türkiye'ye ait de bir bölüm var ama çok tatmin edici gelmedi bana. Çok az parça var bu bölümde. Mısır, Yunan ve Roma parçaları gerçekten çok etkileyiciydi.

Çok fazla fotoğraf çektim bu müzede ama hepsini blog'da paylaşmam sıkıcı olabilirdi. Aşağıdakiler sadece küçük bir kısmı.





  











  









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder