30 Haziran 2012 Cumartesi

Madame Tussaud Museum (bsg)

Madame Tussaud Museum, merkezi Londra'da olan, balmumundan heykel ustası Marie Tussaud tarafından kurulmuş bir müze. Amsterdam, Hong Kong, New York, Los Angeles, Hollywood ve Şangay'da da şubeleri varmış. Her yıl 2 milyondan fazla turistin gördüğü ve turistler tarafından en çok puan alan yerlerden bir tanesi.

Ben maalesef henüz gezemedim. Gitmeye karar verdiğimiz gün maalesef bir sınavım olduğundan bu müze gezisine katılamadım. (O sınavın da okula gittiğimde ertelendiğini öğrendim:/ Boşu boşuna kaçırdım...) Ama BSG'nin katılımıyla fotoğrafları sizinle paylaşıyorum. Ben de en kısa zamanda ilk göreceğim yerlerden bir tanesi, çok methettiler, kıy paraya git dediler, al dediler git dediler:)
Biletler de kombinasyon bilet olarak almıştık, o zaman daha ucuza geliyor. Normalde ortalama fiyatı 20 £. 


Evet Büş&Sim ve dünya starları! 



ah be simayım, senin de bir mumya heykelini yapmalarını lazım oraya bu güzellikle bea!







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder