11 Mart 2012 Pazar

Apsley Marina ve Calzone


Selamlar yeniden! geçen hafta Apsley'e, ayıptır söylemesi dayımın restoranlarından birine (Calzone) gittik.  küçük bir reklam da olsun artık di mi? ;)
Burası Londra'ya metro ve trenle 45 dk uzaklıkta olan bir yer. çok güzel bir doğası var. resimlere bakınca anlayacaksınız. çok soğuk bir havada gittik her zamanki gibi, havalar güzelleşince yine gideceğim, o zaman bu insansız karelerde bol bol insan olacak...



bu köprü kanalın üzerinde.

 bu da kanalın bir tarafı. kazlar, ördekler var çok güzel:)

Calzone de şu mavi botla köprü arasında kalıyor tam olarak. lokasyona bayıldım!


ördekleri görüyor musunuz? :)))

burası da Apsley Marina. gerçekten müthiş bir görüntüsü var. botların suya yansıması süper görünüyor. havanın bulutlu olmasına bu yönden sevindim, çok daha güzel yansıyordu...


bu minik de Azra bebek.

Azra bebek ve annesi Burcu. onları çok sevdim. daha önce evlerine gittik, muhteşem bir yerde oturuyorlar. Londra'ya 1 saat, countryside evlerinde. kocaman parklar, yeşillikler ve o muhteşem evler... bir daha ki gidişimde mutlaka kareleceğim tabi ki;)

günışığında fotoğraf çekilmeyi unuttum. giderayak kanalın kenarında birkaç kare. tam da şansıma o sırada şu arkadaki kuğu uçarak kondu. ah keşke o kuğunun suya konuşunu çekebilme imkanım olsaydı. ben böyle birşey görmedim, inanılmaz görkemliydi.


 ve kuğu takılıyor...

bu seferlik bu kadar.  eşek kafalılığımdan çok gezmiyorum. martın son 2 haftası çalışacağım. o yüzden nisana kadar küçük bir ara.
sevgiler,

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder