25 Mart 2012 Pazar

Pablo from Argentina...

uzun zaman olmuş yine bloguma bakmayalı. aslında bu haftamın tamamı fotoğraflıktı neredeyse. ama çekmemişim hiç:( insana, sohbete acıkmışım, unutuyorum insan görünce:) güzel bir haftaydı, her günüm ve akşamım doluydu. elif oldum bu hafta ve londra'da yaşadığımı da hissettim nihayetinde ayrıca...

ama burda çevre edinmek hem çok kolay hem çok zor. bana daha çok zor kısımları denk geldi. bu sefer dörtayak elif olamadım yani!

bu arkadaş Pablo. couchsurfing'in bir buluşmasında tanıştık, görüşmeye devam ediyoruz. iyi bir arkadaş gerçekten. çünkü "dinlemeyi seviyor" :)) şaka şaka. gerçekten dinlemeyi seviyor ama bu yüzden değil yani;) iyi niyetli ve çok yardımsever. onun da pek arkadaşı yok burda. bir de bana ispanyolca öğretiyor. ben de türkçe öğretiyorum. çat pat bişiler öğrendim ama asla diyaloğa dönüşmez, dönüşemez yani:)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder