25 Mart 2012 Pazar

Brighton

ve Brighton!
geldiğimden beri en çok gitmek istediğim yer!
-di, gittim bugün:) 
ama bunu saymayın lütfen, bu sadece Brighton için bir başlangıç. daha çok güzel yerlerine gidicem, küçük ve kendine özgün pubları var mesela. ancak fotoğraflarını görebildim, nisan tatilimde gidicem.
bu sefer sadece pikniğe gittik. evinde kaldığım Nazlı'nın iş arkadaşlarıyla beraber. güzel birgündü, en azından Brighton'ı gördüğüm için çok mutluyum:)


ve denizi gördüm!

yani piknik dediysem tam piknik değil ama burdakiler sahile inip orda birşeyler yemeye piknik diyorlar. belki de doğrusu budur, bilemiyorum. ama gerçekten hep duyuyoruz ya, güneşi görünce soyunuyorlar diye. evet hava sıcaktı, ben de t-shirtle oturabildim mesela ama akşama doğru gerçekten üşüdüm ben. iki hırka üstüste giydim. onlar hala bikinileriyle oturabildiler pes dedim ya!
ama atmosfer derseniz... müthişti!





güneşi gördüm, denizi gördüm, yılın ilk denize temasımı da ingiltere'de yaptım. yazı bekliyorum, yüzücem!







2 yorum:

  1. Elifcim süper olmuş blog resimlere bayıldım :) Yazmaya resim çekmeğe devam!

    YanıtlaSil
  2. ya unutuyorum çoğu zaman foto çekmeyi ya:( ama hiç merak etme tatlım;)

    YanıtlaSil