6 Nisan 2012 Cuma

Easter Holiday (Paskalya Bayramı)

Evet bugün burda Easter Holiday'in ilk günü... Good Friday!

her yer şenlik havasında... her yer çok güzel! ve inanılmaz kalabalık... bugün herkesin elinde bir valiz vardı, akın akın insanlar geldi.
ben de dışarıda işim vardı, dönüşte Covent Garden'a gittim, bakıyım dedim oralar nasıl? iğne atsan yere düşmez. ben de girdim kalabalığın arasına, ne gördüysem çektim. çok eğlenceliydi!

daha fazla bilgi için: http://tr.wikipedia.org/wiki/Paskalya

bunlar da canlı mankenler. durup durup tam yanına yaklaşınca bööö yapanlardan:)))









karedekilerin çoğu tatil için gelenler...

ve paskalya yumurtaları:)) herkes inanılmaz ilgili bu heykel yumurtalara. deli gibi fotoğraf çektiler. benim gibi:)





her köşede bir sokak çalgıcısı veya bir grup var, şarkı söylüyorlar. ya da çocuklar için minik tiyatrolar veya oyunlar oynuyorlar...




ilk resimdeki, sağ alt köşede ayakta duran kadın da opera söylüyor, para topluyor.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder