12 Nisan 2012 Perşembe

Canım Dayicimmm...

İşte bu da canım dayıcım...
daha önce de bahsetmiştim. bir restoranına gitmiştim önceden, onu da eklemiştim bloguma. geldiğimden beri ancak 2,5 ay sonra fırsat bulabildik ve nihayetinde görüştük. sağolsun beni gezdirdi, uzun uzun sohbetlerimizi ettik, sohbete açlığımı da giderdim:)) güldük, eğlendik, dertleştik... herşey çok güzeldi.

onu çok seviyorum ve herşey için tekrar teşekkür ediyorum...

o benim daayiim!

Andover'daki "Jenny's Restaurant"

Hemel'deki "Calzone Italian Restaurant". favorim!
Andover'daki restoranın dekorasyonunun bitmesi şerefine çalışanlarını Hemel'deki restoranına yemeğe götürdü dayım. ben de sebeplendim tabi ki;)

Aldershot'taki Jenny's Restaurant'ın dışarısı :))
Dayımın ilk restoranı ve en büyüğü aslında. içerisini çekmeyi unutmuşum. neyse fotodaki yansıyan saat restorana ait:p

ve dayım beni uğurlarken...
(bunu trenden el sallarken çektim.)
acayip bişey ya, gerçekten çok duygulandım o an. yaşlanıyorum (!)
teşekkürler dayicim herşey için, kocaman öpüyorum seni! sağlıcakla kal...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder